Telefon Arıza Kaydı Nasıl Verilir ?

Telefon Arıza Kaydı Nasıl Verilir?
telefon-arizaTürk Telekom bir çok hizmetinin yanında sabit hat ev telefonu hizmeti de sunmaktadır.Türk Telekom'dan aldığınız bu hizmetle karşılaştığınız problemlere de hızlı ve rahat çözümler alacaksınız.Sabit hat telefonunuzda arıza çıktı ve bunun için neler yapmanız gerektiğini merak mı ediyorsunuz?Türk Telekom Sabit ev telefonu hatlarınız için arızanızı iki farklı şekilde kolaylıkla giderebilirsiniz. Birincisi telefonla arayarak arıza bildirimi diğeri ise internet üzerinden telefon arıza bildirimi yapabilirsiniz.

           Telefon Arıza Bildirimi Telefonla Nasıl Yapılır?


Bu işlem için öncelikle yapmanız gereken telefon arıza numarası olan 444 1 444 nolu Türk Telekom müşteri hizmetleri numarasını aramanız.Arama işlemini gerçekleştirdiğinizde karşınıza telesekreter çıkacaktır.Ev telefonu için 3'ü tuşlayınız denilecektir.Sizde 3'ü tıklayarak arıza bildiriminizi yapınız.Böylelikle Türk Telekom'un intranet ağındaki yazılımlara arızanız otomatik olarak düşecektir.Böylelikle ilgili ekip 48 saat içerisinde eğer arıza sizin telefonunuzda ise evinize gelerek, değilse gelmeden telefon arıza sorununuzu giderirler.Peki arıza kaydını bıraktınız arızanın sebebini ve giderilip giderilmediğini merak mı ediyorsunuz?Türk Telekom bu konuda arıza bırakmak için aramış olduğunuz telefona mesaj göndererek arızanın sebebi ve giderilip giderilmediği hakkında bilgi mesajı gönderecektir.

                             
   Telefon Arıza Bildirimi Online Ortamda Nasıl Yapılır?

Telekom arıza kaydı işleminizi internet üzerinden yapmanız da çok kolay.Bunun için telekomun resmi sayfasından kolaylıkla telefon arıza bildiriminizi yapabilirsiniz.Lütfen şu bağlantı adresine tıklayınız.Karşınıza aşağıdaki gibi bir sayfa çıkacaktır.

telefon-ariza-nasil-yapilir

Öncelikle arızalı telefon numarasını ''telefon numarası'' kısmına giriniz.Daha sonra adınızı soyadınızı ve varsa sizinle irtibat kurabilecekleri bir sabit hat telefon numarasını giriniz fakat arızalı sabit hat olmamalı.Ardından e-posta adresinizi yine varsa sizle irtibat kurabilecekleri cep telefonu numaranızı giriniz.
telekom-ariza
''Arıza tipi'' kısmına tıklayınız ve arıza tipinizi seçiniz.Eğer ilave olarak eklemek istediğiniz bilgiler varsa onları da ''ek açıklama'' kısmına yazınız.Daha sonra karşınıza çıkan resimdeki karakterleri gerekli alana girerek ''onay'' kısmına basınız.

Tüm bu işlemler;
Adana,Ağrı,Amasya,Ankara,Afyonkarahisar,Antalya,Artvin,Aydın,Balıkesir, Bilecik,  Bingöl,   Bolu,  Adıyaman,  Burdur,  Bursa, Çanakkale, Çankırı, Çorum, Bitlis,Denizli, Diyarbakır, Zonguldak, Edirne, Elazığ Erzincan, Erzurum, Eskişehir, Gaziantep, Giresun, Hakkâri, Hatay, Isparta, Gümüşhane, İçel (Mersin), İstanbul, İzmir, Kars, Kastamonu, Kahramanmaraş,  Kayseri,  Kırklareli, Kocaeli, Konya, Kütahya, Malatya, Mardin, Muğla, Muş Nevşehir, Kırşehir,Niğde, Ordu, Rize, Sakarya, Samsun, Siirt, Sinop, Sivas Tekirdağ, Tokat,  Trabzon,  Manisa , Tunceli, Şanlıurfa, Uşak, Van, Yozgat , Aksaray, Bayburt, Karaman, Kırıkkale, Şırnak Bartın, Ardahan,  Karabük, Iğdır,Batman,Yalova, Kilis,Düzce,Osmaniye, telefon arıza, türk telekom arıza işlemleriniz için geçerlidir.  Böylelikle telekom arıza ya da telefon arıza işleminizi tamamlamış olacaksınız.İki gün içerisinde yani 48 saatte arızanız giderilecektir.
Diğer bir arıza çeşidi olan ''ttnet arıza'' adlı yayınımız için tıklayınız.

2 yorum

11 Eylül 2016 07:52 Reply Delete Sil

bu türk telekomdan hizmet almak büyük bir zul,sizleri ALLAHa havale ediyorum şerefsizler

11 Eylül 2016 07:57 Reply Delete Sil

20 gündür türk telekom ekipleri gelmedi ama ücrete gelince hemen alıyorsunuz pislikler...