TTNET Arıza Kaydı Bırakma

Ttnet Arıza Kaydı ve Arıza Bildirimi Nasıl Yapılır?
ttnet-arıza



TTNET; Türkiye'de önemli bir internet sağlayıcısı iletişim ve teknoloji şirketidir.2006 yılından itibaren de Türk Telekom bünyesi altında hizmet vermeye başlamıştır ve halihazırda hizmetlerine bu minvalde devam etmektedir.BTK yani Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu'nun 2013 yılında yayınlamış olduğu raporlarda Türkiye'deki internet kullanıcılarının yani abonelerinin sayısının 32 milyonu aştığı ifade edilmiştir.TTNET'in bu rakamdaki payı yaklaşık olarak %80 olup ilk sırada yer almaktadır.Türk Telekom bünyesi altında hizmet veren TTNET; aboneleri için vermiş oduğu internet hizmetlerinde de zaman zaman arızalar ve sorunlar olabilmektedir.İnternetin yavaşlaması, kesilmesi,sinyalin azalması ya da kesilmesi,ağ imlecinin üzerindeki ünlem işareti ve buna bağlı internete erişimin kısıtlanması,bağlanmaması gibi sorunlar daha sık görülebilen arıza durumlarıdır.TTNET adsl yani internet arıza durumları için arıza bildirimini yapmanız gerekmektedir.Buna bağlı olarak ekipler tarafından arızanız kayda alınarak sorununuzun en kısa sürede(genellikle 24 saat içerisinde) giderilmesi sağlanır.


ttnet-arıza-kaydıTTNET Arıza Bildirimi ve Arıza Kaydı Bırakma Nasıl Yapılır?
Eğer sizde TTNET adsl kullanıyorsanız yani TTNET abonesiyseniz internet arıza bildirimi işleminizi kolaylıkla yapabilirsiniz.Bunun için yapmanız gereken Ttnet müşteri hizmetleri numarası olan 444 0 375 numaralı telefonu aramak.Bu numarayı aradığınızda karşınıza telesekreter çıkacaktır ve sizden 10 haneli hizmet numaranızı ya da başında sıfır olmadan ttnet'e kayıtlı telefon numaranızı ya da 11 haneli T.C. kimlik numaranızı girmenizi isteyecektir.Bu durumda bu 3 seçenek için de TTNET kayıt işlemlerinizde kayıt yaptıran kişinin kayıtlı bilgilerini kullanmanız gerekmektedir.Daha sonra telesekreter size bazı başlıklar sunacaktır borcunuzu kredi kartı ile ödeme kampanyaları öğrenme gibi siz bu seçenekler arasından arıza bildirimi için istenilen tuşa basarak müşteri hizmetlerine bağlanacaksınız.Arıza durumunuzu buraya bildirerek ttnet arıza kaydı işleminizi tamamlamış olacaksınız.TTNET arıza bildirimizi yaptıktan sonra internet arıza durumunuza göre yönlendirilmiş Türk Telekom ekipleri bu sorununuzu 24 ya da 48 saat içerisinde çözecektir.Bunun dışında da Türk Telekom online işlem merkezi üzerinden üyeliğiniz ile sisteme girerek arızanızın durumunu,kategorisini ve aşamasını öğrenebilirsiniz.Ttnet arıza bildirimi takibini online olarak yapmak için tıklayınız şöyle bir sayfayla karşılaşacaksınız.
ttnet-arıza-kaydı-bırakma
Burdan online olarak giriş yaptığınızda ttnet arıza durumunuzla ilgili olarak şöyle bir sayfayla karşılaşırsınız ve ttnet arıza durumunuzu şu şekilde görebilirsiniz.
ttnet-arıza-durumu

Tüm bu işlemleriniz;

Adana,Ağrı,Amasya,Ankara,Afyonkarahisar,Antalya,Artvin,Aydın,Balıkesir, Bilecik,  Bingöl,   Bolu,  Adıyaman,  Burdur,  Bursa, Çanakkale, Çankırı, Çorum, Bitlis,Denizli, DiyarbakırZonguldak, Edirne, Elazığ Erzincan,  ErzurumEskişehir, GaziantepGiresun, Hakkâri, Hatay, Isparta, Gümüşhane, İçel (Mersin),   İstanbul,   İzmir,   KarsKastamonu,  Kahramanmaraş,  Kayseri,   Kocaeli, Konya,  Kütahya, Malatya, Mardin, Muğla, Muş Nevşehir,   Kırşehir, Niğde, Ordu, Rize, Sakarya, SamsunKırklareli,Siirt, SinopSivas Tekirdağ, Tokat,  Trabzon,  Manisa , Tunceli, Şanlıurfa,  Uşak, VanYozgat , Aksaray, Bayburt, KaramanKırıkkaleŞırnak BartınArdahan,  Karabük, Iğdır,Batman,Yalova,  Kilis,Düzce,Osmaniye il ve ilçeleri için TTNET arıza kaydı bırakma, internet arıza kaydı oluşturma ve bildirme işlemleriniz için geçerlidir

Bunun dışında yine TTNET le alakalı ttnet fatura borç sorgulama ödeme için tıklayınız.
Ayrıca bir diğer arıza bildirimi olan ''telefon arıza'' için tıklayınız.